swirya

Tisdag

kategori: Allmänt
Sorry för dålig uppdate. Inte haft tid eller ork. Hehe. Byter ämne lite men har blivit så trött på skolan. Haha. Sjukt är det. Eller nä, det är väl ganska vanligt men orkar inte ens plugga hemma längre. Aja, tar en paus från det så hoppas vi att motivationen är tilllbaka snart. Ligger efter lite men det ordnar sig. Får leva på yolo ett tag istället. 
 
Efter skolan idag så stekte jag lite pannkakor för att ladda upp inför stallet, eller ja, för att överleva för övrigt. Skulle egentligen haft Flame idag också men hennes ägare (Emmie) kunde motionera henne själv vilket var skönt nu i efterhand då Tose var galet krävande att rida idag. Så himla loj och svår. Själva passet gick helt okej, Blev en riktigt genomkörare för honom. Kändes att det behövdes så blir det lite lek från marken imorgon. 
 
Sen så har jag tränat lite styrka och spelat piano. Ska nog kolla lite tsc och sen sova. Försöker att gå och lägga mig senaste elva så jag inte sitter uppe vid datorn bara för att jag inte "orkar" sova. Hur sjukt är det inte? Men sant. 
 
Bild som Sabina tog i sommras. 



Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2012-11-28 Klockan: 01:03:27 | Kika in här: http://lisaaxelsoon.blogg.se

Motivationsbrist i skolan är inte alls kul. Härligt att det ändå verkade gå bra med Tose? Vill komma och fota och filma er snaaaaaart!

Svar: Jaa :(. Ja det går lite upp och ner :). Men det blir lite mer krävande träning för honom och han börjar sätta muskler så det blir jobbigare för honom. ^^
Ja om du vill :D.
Wilma None




Postat av: Amanda
Datum: 2012-11-28 Klockan: 21:10:02 | Kika in här: http://fiddy.blogg.se

Jag håller på med trickträning med min arab korsning och han kan buga och lite sånt;) Men kan du ge lite tips om hur man kan lära in att stegra?!
Kram:D

Svar: Vad kul :). Lek fram det tycker jag är bäst :)
Wilma None




Postat av: Amanda
Datum: 2012-11-28 Klockan: 21:22:56 | Kika in här: http://fiddy.blogg.se

OKEJ:D








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin