swirya

That guys.

kategori: Tvserier
 
[weheartit.com] - Teen Wolf. 
Please, give me summer so we can start loving season three of Teen Wolf ♥? 



Postat av: Jennifer Olsson
Datum: 2013-04-14 Klockan: 03:31:58 | Kika in här: http://pilots.blogg.se

Teen wolf <3 Har du tips på någon annan serie att titta på medans man väntar på mer episoder? :)

Svar: Grym serie <3-. Arrow är gryyyyyyyymt bra! Verkligen sevärd :'''D
Wilma None




Postat av: Jennifer Olsson
Datum: 2013-04-14 Klockan: 03:34:35 | Kika in här: http://pilots.blogg.se

ÄLSKAR din header, speciellt den med hästen ser så sjukt underbart ut! Önskar jag hade en egen häst som jag fick rida på hur jag ville, får inte rida barbacka eller testa något nytt med min foderhäst för ägaren. Förståligt i och för sig, men känns som man går miste om en stor chans, snart flyttar jag, då kommer jag inte få den chansen igen för det är en underbar häst.. Aldrig haft ett sådant förtroende för en häst inne, det är det ridning handlar om enligt mig - förtroende och harmoni mellan människa och sin häst.

Djupt det blev där.

Svar: Älskar den också, synd jag inte gjort den själv ;D.
Vad tråkigt :/. Du har har så rätt i det du skriver i slutet!
Wilma None




Postat av: Jennifer Olsson
Datum: 2013-04-14 Klockan: 03:35:11 | Kika in här: http://pilots.blogg.se

innan* Förlåt att jag spammar dig x))

Svar: Hahah nej det tycker jag inte :'D
Wilma None




Postat av: Jennifer Olsson
Datum: 2013-04-14 Klockan: 23:22:16 | Kika in här: http://pilots.blogg.se

Tack, planerat att se den ett tag men har annat som kommit före men just nu ser jag bara aktiva serier eller vad man ska säga så man måste vänta en vecka eller två för en till episod, eller ungefär 300 som man måste göra om man gillar Sherlock. Ser nya episoder på glowgaze lite då och då, men har inte laddat ned de än :3

Ja, men jag har min underbara hund - en dröm blev sann i alla fall!

Vad bra, var orolig för det xP

Svar: Okej, men Arrow måste du se ;).
Vad skönt med hunddrömmen :).
Wilma None




Postat av: Jennifer Olsson
Datum: 2013-04-22 Klockan: 06:28:18 | Kika in här: http://pilots.blogg.se

Okej, tack för tipset laddar ned den så fort jag får ledigt utrymme på datorn :))

Verkligen, velat haft en egen häst eller hund sedan jag var liten :))

Svar: :))
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin