swirya

Teamwork

kategori: Allmänt
Idag så var jag helt död när jag kom hem från skolan. Kruppade lite på mitt cykellås som inte ville gå upp. Alltid lika kul att komma hem senare än vad man gör. Men efter en stund så klickade det så jag kunde ta mig hem. Hehe. Sedan degade jag lite i sängen med datorn. Men senare än vanligt käkade jag och fick sjuts till stallet. 
 
Träning med båda hästarna idag gick så sjukt bra om jag får säga det själv. Inte varje dag träningen med båda hästarna går bättre än bara "bra". Flame fick gå ett pass på banan med hacket. Först var hon stissig och spänd som en giraffelefant men efter ett tag så släppte allt och hon kunde samla sig och slappna av i alla gångarter. Till och med i skritten :'). (Flame har en tendens att springa så snabbt och länge som hon bara orkar.) hehe. Så riktigt nöjd med henne och min ridning. 
 
Sedan vitens tur. Fick bli löst på banan med sticken. Han var grymt duktig idag. Blev en del longering och mycket galoppfattningar. Han börjar svara upp bra på det där med igångsättningar. Tränade också på att han ska hålla avståndet på volten och inte fälla mig som han brukar göra. Sedan så blev det en del trick som han fixade galant. Idag så lärde han sig två nya trick. Spagat och cirkusbuga. Finally säger jag. Har dock inte tränat på det alls mycket så vet inte varför det klickade just idag då jag tränade på det i sommras? Men han gjorde en riktig godkänd och låg spagat. Askul. Positiv inställning och riktigt rolig att arbete med.. Btw, snygg emobild på Tose när han stegrar ;). Ståtlig herre. 
 
 



Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2012-11-29 Klockan: 13:15:33 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Åh vad härligt! :D och att spagat äntligen sitter flytande!








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin