swirya

Stress

kategori: Allmänt
Blev överglad när jag kom hem och såg att det stod vegetarisk soppa på spisen som mossan gjort :'D. Till det så kollade jag lite Tsc (The secret circle) och sedan fick jag sjuts till stallet. Red lille vit på banan på stängerna idag. Har tidigare satt tyglen i den stora "bettringen" (se bild) men trappade vi ner ett steg. Han var så grymt din idag. Finally. Allt bara lossnar och han bär upp sig så himla bra. Studsade över lite hinder också, för skojs skull liksom. Först några låga men höjde jag upp dom till sjuttio eller något. Stannade på det högsta två gånger men sen efter det så hittade vi flowet grymt bra. Han var väldigt pigg idag. Lite för pigg för att ridas på stånget i slutet. Men det är kul. Tackar inte nej till lite energi.
 
Hade Flame idag också men han inte träna henne för hade inte fått sjuts hem annars. Var dock lite sur på henne då hon sprang ut när jag la in mat till henne i boxen. Inte ok >.<. Men sen var det lugn. Fick stressa som tusan för att få ordning på allt efter ridpasset då mossan skulle iväg till jobbet. Hatar stress. Förstöde min kväll. Aja, ni blev det som det blev. 
 
 
Flame till vänster och Tose till höger. (Äldre bilder) 
 
 
 



Postat av: matilda
Datum: 2012-11-19 Klockan: 22:29:20 | Kika in här: http://skogsrusset.blogg.se

Sjukt snygg design du har!

Svar: Jag älskar den :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin