swirya

Stallion

kategori: Hästar

Foto: Jag och Amanda. © Copyright 
Nu är jag hemma från både stall ett och två. Mesade runt lite med Tunne i paddocken. Hehe. Amanda fick äran att knäppa lite bilder på oss. Dem allra första på oss tillsammans faktiskt. haha. Visst är han underbart vacker :')? Dör lite. Dör också på att jag inte har tid att komma och umgås med honom. Men den tiden måste jag hitta. Saknat honom. I vilket fall så lärde han sig ett nytt trick idag. Lyfta hoven som ska utvecklas till vinka och ev. spansk skritt?. Eller ja, började med det sist och han hade banne mig inte glömt bort både hov och puss. Dutti hest. Annars så har vi borstat ur toviga friesersvansar och mesat runt med tre sketländare. Dör på dom också. Ni ska få så. Haha! 
 
Red Tose på banan idag trots att det var ljust ute faktiskt. Har bara några få dagar kvar till jag kan rida på banan (om jag då inte vill betala avgift en månad till.) Så utnyttjar det så mycket jag kan. Han var hemsk att rida idag, och det jobbigaste var att jag inte visste varför. Han har gått jättebra det senaste. Mindre bra imellanåt någon dag ibland men inte på botten liksom. Idag var han såå seg. Kunde inte bära upp sig i galoppen över huvudtaget och hade noll bjudning framåt. Usch. Mår så dåligt när det verkligen går s.k.i.t. 



Postat av: Viktoria
Datum: 2012-11-24 Klockan: 20:14:49 | Kika in här: http://inthemindoflunatics.blogg.se

slående vacker!

Svar: Verkligen!
Wilma None




Postat av: Myggan
Datum: 2012-11-24 Klockan: 21:10:51 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Oj vilken snygging!owo Haha ser ut som han vet om det också x3

Svar: Hahha ja :'D
Wilma None




Postat av: ihihihih
Datum: 2012-11-25 Klockan: 18:20:47 |

Jätte fina bilder wilmizzzz!!

Svar: TaackMelleee:D
Wilma None




Postat av: tess
Datum: 2013-03-02 Klockan: 04:08:16 | Kika in här: http://cencha.blogg.se

Jisses, vilken galet vacker kille! :D

Svar: Eller hur :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin