swirya

Stallfix

kategori: Allmänt
Red Flams på banan som snart blir hård som sten. Kewl. Naej. Men hjälpte Agnes en bra stund så Flame fick gå ganska länge. Blev lite spänd och stissig mot slutet och gav inte efter riktigt med sig. Men helt okej pass. Tose fick sig en rykt och lite stretch i boxen. Haha han är för söt. Riktigt glad va han idag :D. 
 
Kollat lite på xfactor men det är ju så tråkigt med massa reklam så slutar alltid med att jag går därifrån.. Är såå sugen på choklad att den nästa vore värt att cykla, CYKLA för att köpa det. Men å andra sidan är det kalas att man inte köpt något så man slipper va så onyttig ;). VD VÄNTAS!!!!
 
Bästa [källa]
 
 
 



Postat av: Gelicaangelica
Datum: 2013-03-12 Klockan: 10:52:46 | Kika in här: http://Gelicaangelica.blogg.se

Alltså denna skådespelarna är så charmig <3

Svar: Han är grymmast :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin