swirya

Night

kategori: Allmänt
Vart på kulturskolans konsert nu ikväll här i vår kommun och efter det ätit livets godaste tårta. Skojar inte. Den var gudomlig. Orkade inte ens äta upp hela och det är ytterst ovanligt.
 
Var innan det uppe i stallet. Fick skjuts av mamma så det var lite lyx eftersom det regnade. Jag trodde konserten började klockan fem så jag stressade och mockade och fyllde foder till både Tose och Flame (tänkte va lite extra snäll och göra rent till henne). Och så visade det sig att det började klockan sex. GREAT! Hatar att stressa. Blää. Tose fick därför vila idag. Fick in och mumsa lite ensilage i boxen. Han verkade rätt nöjd med det :). 



Postat av: Viktoria
Datum: 2012-11-23 Klockan: 09:48:45 | Kika in här: http://inthemindoflunatics.blogg.se

herrejisses vad gott med tårta!

Svar: Det var underbar :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin