swirya

Friday

kategori: Allmänt
Idag så var tanken att vakna vid åtta tills jag insåg att jag glömde ställa något alarm inatt. Vaknade istället vid halv elva men duktig som jag var slöade jag inte utan pallrade mig till stallet en stund senare. Knoppade lille Znozes man vilket såg lite halvdant ut. Från långt håll såg det ok ut men inte nära ;). Skyller på att jag inte knoppat man på år och dar. Haha. Fotade Znoz med mitt sigma 18-200 och det gick sådär. Hade svårt att få in skärpa så inte alls nöjd. Vet inte riktigt varför. Om jag har fel fokusinställningar? Dessutom var det skinande sol vilket alltid är lite knepigt att fota i. Ska inte skylla på mitt lille obbe, jag som är okunnig. Men så kan det gå. Efter det så red jag ut i skogen (efterlängtat) i repis (repet). Bebis fick länga som tusan på hemvägen. Sköönt. Han var riktigt duktig. Stannade fint på kommando flera gånger.
 
Annars så har jag vart ute med djuren, M, P och Lizz här hemma. Bra att jag får lite motion denna kväll eftersom resten har bestått av plugg i sängen ;). Men nu är 1,5 av 3 arbeten klara. Det tredje sparar jag till veckan så jag har något att sysselsätta mig med :'D. För jag har ju verkligen inte mycket att göra i övrigt. Eller hur? Aja, nu måste jag plinga piano. Ciao! Btw, dem smexia bilderna är från idag och hämtade från istagram där användarnamnet är Swiryax (med x). 
 



Postat av: Mikxki
Datum: 2012-11-23 Klockan: 21:06:00 | Kika in här: http://mikxki.blogg.se

Fina knoppar :)

Svar: Hahah inte speciellt men tack :D
Wilma None




Postat av: Viktoria
Datum: 2012-11-23 Klockan: 21:25:21 | Kika in här: http://inthemindoflunatics.blogg.se

aw, vad fin han var i rosa :)

Svar: ja :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin