swirya

Effektiv

kategori: Allmänt
Imorgon försöker vi vända om på dygnet igen. Somnat runt ett eller två både igår och (kommer) idag. Men är man nattuggla så är man. Mindre kul när skolan börjar sen. För övrigt är det så skönt för det känns som jag ska börja skolan igen och så är jag ledig två dagar till. Wiie :D. 
 
Ikväll så kollade jag lite på xfactor samtidigt som jag tränade till en liten video på femton minuter som jag blev inspirerad av. Men körde lite mer styrkeövningar efter det också. Lite kul att det inte var jobbigt att göra situps längre. Vad hände? Men sedan kollade jag på "Popdrottning", en dokumentär om kända artister. Idag Lady Gaga. Haha min pappas reaktion var att hon var dum i huvudet medan jag satt där och sjöng med till hennes låtar. Det är så coolt att hon har så stort utbad av musik och design och att hon är två olika personer. Har faktiskt börjat lyssna på hennes låtar lite. Hon är inspirerande :). 
 
Rubriken ja, har tränat, dushat, rakat benen och smörjt in dom då dom var torra som sand. Måste börja ta hand om min stackars hud. Särskilt nu i kallare tider. Blir alltid så torr :(. Sedan så har jag städat lite också. Måste flytta mitt skrivbord för att sätta upp en gardinstång. Nödvändigt? 
 



Postat av: Pontus Granlund (fotoblogg)
Datum: 2012-11-24 Klockan: 12:27:11 | Kika in här: http://pontusgranlund.blogg.se/

Fin blogg, kika gärna in på min och lämna en kommentar:Dgillar inte kommentarer?








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin