swirya

Day

kategori: Allmänt
Heeeej! Utvecklingssamtalet gick prima faktiskt. Fint det. Sedan tog jag bussen hem för att hinna till T. Hade jätteont i huvudet så kunde inte ens sova på hemvägen. Kändes som jag skulle spy ner hela bussen men jag höll mig :'D. Men efter lite nyttig mat här hemma cyklade jag sedan vidare till stallet. Hihi T är så söt, la mulen på min axel och blåste mig i ansiktet ♥. Red han på banan idag igen, gick riktigt bra. Mjuk och följsam. Han jobbar på fint :D. Mycket galoppfattningar och lång uppvärmning i skritt. Börjat återuppta sidpassen lite och det har banne mig inte glömt. Dutti hest! 
 
Foto: Sabina 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin