swirya

AZUM

kategori: Allmänt
Åååh, passet med Tose gick så sjukt jävla bra. Ursäkta mitt brutala språk här på bloggen ibland men det är lite jag själv som person. Han gick så galet bra idag. Kan inte förstå det. Ena dagen kaos och nästa klockren. Hans galopp har aldrig vart så fin som den var idag. Kvick, rund och följsam. Gaadh. Lyssnade upp himla bra och fin och mjuk i hela kroppen. Kände mig också nöjd med min ridning. Man glömmer ofta bort att sträcka på sitsen och kolla upp vilket funkade bra idag. Gött. 
 
Sedan fick jag vänta på min bror i en halvtimma med min mamma i bilen. Jag hatar verkligen att vänta. Usch. Blir bara irriterad på sånt, särskilt när man vill hem. Om det är någon som vill adpotera en unge så är min bror tillgänglig. Så det är bara att höra av sig. Finns annars två om man inte vill ha den ensam :).
 
Sen gjorde jag en riktigt kvällsmat. Haha fick så dåligt samvete för glassen innan. Tallrikarna består av ägg, macka (salladsblad, paprika, purjulök, ost, smör och gurka) och sen en skål med corn flakes och bananer för er som är intresserade. Väldigt mättande! Man kan kalla detta nyttigt va? 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin