swirya

Breath.

kategori: Allmänt
Heej! Löshoppaning och bus fick bli dagens aktivering med lino. Han var grymt duktig. Fantastiska häst! Bytte ut löpningen till en dans-tutorial vilket var sjukt jobbigt. Kollade step up filmerna förra veckan och är helt inlooove. Älskar fan hip hop och RNB :D. Nu väntar jag och lus på favoritpolaren för att chilla, men först en dusch ;). 
 
 



Postat av: Tess
Datum: 2014-07-31 Klockan: 10:55:20 | Kika in här: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Åh, vilken vacker bild! :) Kram

Svar: Tack :D
Wilma None




Postat av: Julia of Lund
Datum: 2014-07-31 Klockan: 11:45:14 | Kika in här: http://juliaoflund.se

Mysig bild! Dans är mycket roligare än löpning, hehe. Rolig träning ger bättre effekt! Scientifically proven ;)

Svar: Tack :). Ja precis :).
Wilma None




Postat av: Lisette
Datum: 2014-07-31 Klockan: 12:15:27 | Kika in här: http://lisnknsn.blogg.se

Fint!

Svar: Tack :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin