swirya

Happy.

kategori: Allmänt
Iiih!!! Min syster kom hem igår och gissa vem som får låna hennes kamera? JAG :'D. OMG, som jag längtat!!! Kan inte beskriva, saknat att fota sååå himla mycket!!! En Nikon D3000, me like! Wohoo! 

Idag har jag haft mitt första pass på jobbet vilket gick jättebra faktiskt. Svårt när man inte har koll på något men kom in i rutinerna fortare än väntat. Känns grymt :). Är ganska loj i kroppen efter att sprungit runt hela dagen, haha. Såhär såg jag ut idag. ↓ Känns ganska naket utan eyeliner men börjar vänja mig. Ser faktiskt ganska naturligt ut :). Ska strax iväg till Tose så vi får höras senare! 
 
 
 
 
 
 



Postat av: S
Datum: 2014-08-21 Klockan: 19:34:19 |

Vart jobbar du?:)

Svar: Läs bloggen ;).
Wilma None




Postat av: Olivia
Datum: 2014-08-22 Klockan: 09:03:06 | Kika in här: http://sammels.blogg.se/

headerbilden med hästen är ju det bästa jag sett

Svar: hihi tack :)
Wilma None




Postat av: Emelie Johansson
Datum: 2014-08-31 Klockan: 15:39:17 | Kika in här: http://sdotter.se

Vad fin och vilken fin blogg! :)

Svar: Tack snälla :) <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin