swirya

Mina favroiter.

kategori: Personligt
Länkar mina topp tre favoritbloggar med mycket inriktning av fotografering. Låter er överraskas och inspireras :D. 
Första.
Andra.
Tredje.



Postat av: Moa
Datum: 2013-06-08 Klockan: 10:45:46 | Kika in här: http://mos410.blogg.se

Tack dom gillade jag :D nu fick jag några att följa ^^

Svar: Yeeey :D.
Wilma None




Postat av: Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma
Datum: 2013-06-08 Klockan: 14:51:33 | Kika in här: http://carrosungar.blogg.se

Tack snälla! :)

Åh måste in och kika på dina favoriter nu :)

Svar: Hihi gör det :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin